Saturday, November 15, 2008

BAGUS

Aku tak suka betul kalau orang yang bagusnya tak seberapa ataupun lebih kurang aku je tak berapa bagusnya nak menunjuk arah macam dia yang paling terbagus pernah menyertai asia bagus sambil makan sepeket sugus dan buat macamlah aku ni langsung tak ada bagusnya.

Tak baguslah macam tu kan?


Nota: Anmum Essential dan Tom Tom Bak, bagus! Hahahaha... gampang.

3 comments:

ad3ck said...

bunyik macam bagus, padahal hancus.

pye:rudz said...

itulah tu...

Najwa Aiman said...

Bagus dengan gabus tu sekadar bertukar lokasi huruf B dan G je... ekekekeke... Dan umpama gabus... selagi isi botol belum hendak digunakan, selagi tu ia berguna. Tapi bila waktunya tiba untuk isi botol dikosongkan, gabus boleh berhijrah ke tong sampah.