Tuesday, September 7, 2010

FEEL & MOOD

Feel raya aku masih belum sampai lagi sebenarnya. Cuma semalam baru start nak warm-up sikit bila tengok ada yang dah start nak cuti hari ni.

Pagi ni geng maintenance pasang lagu raya pulak kat PA system. Naik la sikit mood raya tu. Tapi lagu-lagu yang dipasang agak potong sikitlah. Bukan apa, gua jenis yang evergreen bila bab lagu raya ni. Lagu-lagu raya zaman hip-hop ni tak berapa boleh nak pegi lah. Mungkin itu selera budak maintenance tu kot? Layan je lah.

Iklan raya pun ada kontroversi tahun ni. Macam-macam. Tapi aku tak menolak kemungkinan adanya unsur atau pengaruh Freemason dalam Tivitiga. Semak balik set AJL tahun lepas. Obvious. Cuma dalam kes iklan raya tahun ni dia tersirat sikit. Kebetulan? I doubt it. Masing-masing ada akal kan? Fikirlah sendiri.

Mungkin jugak feel aku tak sampai lagi sebab aku belum shopping raya untuk aku? Possible jugak. Ah, kalau sempat aku shopping lah. Tak sempat, sudah.



Sehingga waktu ini satu "berita baek" pun belum diterima lagi. Pukul 11 kejap lagi ada staff briefing pulak. Ntah hape diorang nak kelentong kitorang lagi tak tau lah aku. Aku personally rasa they actually don't care because they've been paid handsomely already. Sebab tu diorang tak berapa nak peduli pasal hal orang-orang bawah nih. Takpelah, setahu aku orang yang menganiaya orang ni takkan boleh ke mana punya.

Dan korang masih hairan mengapa mood raya aku belum full swing lagi?

1 comment:

Najwa Aiman said...

So? Ni dah lebih 11 September dah memang kompem dah lebih pukul 11 pagi. Masih lagi berbau hancing atau kini sudah harum semerbak?