Sunday, March 6, 2011

OUR WEEKEND ADVENTURE


Kat Maxis, Alpha Angle Wangsa Maju.


First time on Putra LRT to Ampang Park from Setiawangsa.


Breakfast at McDonald's Ampang Park.


Korang ingat senang nak suruh dia posing statik gini?


Last station before reaching Setiawangsa.

11 comments:

Yonna Lahh!! said...

wah dah besar dah :D

Muhaimin said...

Pergi Ampang Park buat apa? ;p.

pye:rudz said...

yonna: alhamdulillah...

muhaimin: sarapan di mcD lah. takkan nak naik tren, turun, pastu naik balik kan? buat-buatlah nak bersarapan kehkehkeh...

Muhaimin said...

setama-tama sarapan? ;p.

pye:rudz said...

muhaimin: kau betul sikit... setama-tama ke semata-mata? yang mana satu nih? kehkehkeh...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

tengok perot dia masa dia berdiri statik, mau perut abah dia macam dia agaknya...

pye:rudz said...

gafaro: mana tak tumpahnya kuah kalau bukan ke nasik, kan? (gampang)

Najwa Aiman said...

Hehehehe... gambar last tu dua-dua dah penat melayan kerenah cameraman... ekekekekeke...

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

hahahahahaha....

baru anak abah macam tu...

pye:rudz said...

najwa aiman: goyang-goyang siot dalam train... susah nak amek gambor.

gafaro: motor ni, abah punya. hahahaha...

zazaez said...

Comelnya anak bapak.. ;)