Monday, March 5, 2012

RUMPUT

Aku ingat nak bela lembu atau kambing lah kat luar pagar rumah. Rumput dah panjang tak potong-potong lagi. Kalau ada haiwan peliharaan yang makan rumput, boleh jugak diorang tolong makan rumput yang panjang tu.

Err... kalau nak bela lembu atau kambing kat kawasan perumahan kena mintak permission MPKJ ke ah?

4 comments:

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

lu bela siput je.... hue hue hue

boleh jual kat restoran prancis

pye:rudz said...

gafaro: ok jugak tu... sekarang gua bela semut je kat laman depan tu.

Najwa Aiman said...

Ajak lu punya Management berkampung kat laman rumah lu tak boleh? Tak payah permit tu kan?

panggil aku SM said...

jangan lupa buat jamban untuk `saudara saudari' tu melepas kalau taknak baja organik tu mengering dengan sadis!