Thursday, March 12, 2009

JEBAT

Masuk! Masuk!
Yang belakang tu rapat lagi! Rapat lagi!
Tolong buat 2 baris!

Ting!

Bangkok Bank! Bangkok Bank!
Bangkok Bank turun sini!
Bangkok Bank turun sini!

Masuk! Masuk!
Yang belakang tu rapat lagi! Rapat lagi!

Aku mula cemas memikirkan cara untuk mengesot keluar dari posisi tempat duduk paling belakang. Jebat sudah mula nak bergerak. Alamak, macam mana nak turun ni? Kena bayar tambang sekali lagi ke?

...

8 comments:

ez said...

gua ingat lu cite pasal lagenda bas mini 20? wakaka..teringat bila lepak kat cm waktu muda2 dulu..
tapi rasanya macam isu ni lagi serius drpd cite bas hehe..

Najwa Aiman said...

Huh? Bukan kisah bas mini ek? Kisah apa ni? Takkan Jebat Ekspres? Ek?

pye:rudz said...

ini ceita pasal bas mini 20 lah ni... hahaha

tembakau said...

masa nak klua ke depan tu peluang gesel gadis2. biasanya (dan pastinya) peluang itu tak dapat kerana lebih digeseli manusia yg tak menyelerakan...

kotakeranda said...

jalan silang..!! stop!

Pyanhabib said...

jebat no 20 le tu!

pye:rudz said...

tembakau: a-ha!

kotakeranda: mcdonalds's jalan silang

pyanhabib: tepat skali brader!

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

gua tumpang gesel...