Monday, May 4, 2009

HANG IN THERE SON

Aku banyak kerja dan update blog bukanlah obligation aku kepada masyarakat. Walaupun aku ndak sangat update blog yang tak semenggah nih. Jiwa kacau bunyinya.

Hidup aku agak kucar-kacir minggu lepas dan aku jangka minggu ini juga. Sebabnya Mikael demam dah seminggu. Ubat demam klinik biasa, tak jalan. Check2 dengan pediatrician rupa-rupanya early stage of HFMD. Tak serius kata Dr. Shanaliza yang kaya dan bukak kliniknya di Wangsa Maju itu sesuka hatinya tapi dia sangat baik. Tak payah masuk ward katanya. Takde ubat yang specific pun. Dia cuma bagi ubat ulcer dan krim sapu untuk rashes yang tampak jelas di kaki Mikael.

Minggu ini dijangka kucar-kacir sebab aku letak Mikael kat Keramat. Kasik sihat betul baru hantar nursery balik, insyaallah. Dan dah tentu aku pun dok Keramat minggu ini. Rejim travelling yang paling memenatkan bermula semula.

Jangan tanya kat mana anak aku kena HFMD tu sebab aku pun tak pasti. Pesanan aku, kalau nak masuk baby changing room kat mall, berhati-hati dan kalau boleh elakkan.

Adios.

4 comments:

Najwa Aiman said...

Hang in there... all of you... Kami doakan kesabaran untuk semua, insya-Allah.

RightHanded said...

Betui tu Pye, anak abng aku dua2 kena, mild case, kat nursery rasanya. InsyaAllah tadak apa..

treefwog said...

alahai.. mikael cian dier.

pye:rudz said...

thanks guys for your concern