Tuesday, May 5, 2009

PANGGILAN

Betul... saya minat sangat dengan benda nih.

Alah... semua orang kata macam tu (dalam hati: termasuklah awak).

Tidak... saya memang betul-betul minat.

Kalau betul minat, kenapa baru sekarang cari? Kenapa tak 2-3 bulan dulu?

Dulu saya tak tau, sekarang baru tau ada benda macam ni.

(dalam hati: ke... dah tak kedapatan di tempat lain?)

...

(masih dalam hati: apa jadi pada tak kenal maka tak cinta? ini tak kenal pun dah cinta, apa barang?)

Tolonglah, saya memang betul-betul berminat dengan benda nih.

Iyelah (dalam hati: whatever!), sekarang awak kena download, lengkapkan dan hantar secepat mungkin kepada kami.

Takde online ke?

Takde (dalam hati: aku lempang karang dia nih, banyak hal pulak).

6 comments:

mamabio said...

sabar. layankan aje.. dia baru ter'minat' kot.

kookabooras said...

ni mesti kes income tax nih

Najwa Aiman said...

"...dah tak kedapatan di tempat lain?)"Hmmm... application kut ni... hmmm...

pye:rudz said...

mamabio: cheh...

kookabooras: mana ada beb...

najwa aiman: heheheh...

Pyanhabib said...

selamat hari khamis! :)

pye:rudz said...

pyanhabib: selamat bersidang... eh?