Friday, July 24, 2009

GIGI

Mikael kebelakangan ni sangat gemar mengetap bibir bawahnya. Sekali pandang macam entah apa yang dia geram sangat aku pun tak tau. Bila dah 18 kali pandang rupa-rupanya dah nak tumbuh gigi.

Hari ini Shidah cuti jaga Mikael yang demam dari semalam. Harap-harap cepatlah dia baik. Tak sabar aku nak belikan dia berus gigi.

Fuh! Cepatlah anak aku dapat makan KFC nampaknya.

7 comments:

artisticklytouch said...

alah comelnya

Fa-T said...

huh.. haa jangan berus gigi je...
KODOMO LION STRAWBERRY pun kene beli...

Najwa Aiman said...

Ni time banyak meragam nih...

Kotak Keranda said...

eeeeishh..! kalu wa dpt ini budak Mikael, wa nak lambung2. iskk! [eh, tp nana citer, mmg dia mcm combat laahh ek? dan berbadan sasa, tegap dan peramah] camner wa nak lambung neh?

pye:rudz said...

artis: macam bapak dia kan? (sambil hidung kembang-kempis)

fa-t: kodomo lion eh? hmm...

najwa aiman: tepat sekali.

kotak keranda: hahaha gosip liar je tu... mikael ok.

ad3ck said...

Klu masih tak boleh makan KFC, pakcik dia boleh tolong makankan.

pye:rudz said...

ad3ck: aku pun boleh... hahaha