Thursday, July 23, 2009

ECLIPSE



Gambar di atas menunjukkan detik-detik kejadian gerhana matahari yang berlaku semalam. Ini gambar kat kampung asal nenek-moyang Samy Vellu, aku pinjam dari Utusan Malaysia.

Ceritanya, semasa detik bulan betul-betul direct atas matahari (sila rujuk gambar ke-5 di atas), tiba-tiba aku rasa power aku semua hilang. Useless. Kaput. Aku tak boleh terbang, tak boleh teleport, tak boleh self-heal dan kuasa telekinetik aku pun lenyap tak semena-mena.

Nasib baik masa diorang lepaskan anak ayam banyak-banyak depan klinik veterinar semalam aku sempat lari pecut balik rumah. Kalau tidak mesti dah kena selsema burung. Tapi hari ni dah ok dah. Semua power aku dah ada balik.
Cheh.

5 comments:

artisticklytouch said...

first!!

ha ha tima kaseh ler..

dapat gak aku tengok gerhana mentari

semalam takut nak keluar, takut hilang power macam ko.

Najwa Aiman said...

Huh? Gerhana???

Labu-Labi said...

haha..siut je!! patut la semalam aku tenung2 org xboleh tembus...upanya hilang power...cit..!

treefwog said...

ooooo.. wa pulak. dpt power masa gerhana. sbb wa dah boleh gi keja smula slepas mc 2hari stengah.

pye:rudz said...

artis: nasib baik kau tak keluar, kan?

najwa aiman: ni mesti tak baca paper nih...

labu-labi: huish, itu the power of skodeng tu!

kotak keranda: ini pulak power nak pegi kerja hahaha.