Tuesday, January 26, 2010

PENDEK

Eurofine nak shooting kat kolej kita.

Fuiyo! Bila? Cerita apa?

Petang esok. Esok nak shooting hari ni baru tau.

Eurofine siapa punya ah?

Bukan Rashid Sibir?

Itu Rashbir...

Ala... yang buat cerita budak-budak sekolah tu... Aliali...

...

...

Kisah Kaisara?

Haaa... Aliali lah tu

...

Itu Ace Motion...

Iyelah, Aliali lah kan?

Aliyah Lee lah... kau sebut betul-betul sikit kehkehkeh... Penat aku pikir sape pulak Aliali nih kehkehkeh...

Mana aku tau...

5 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

nasib huruf e....kalo u...amacam?

Najwa Aiman said...

Siapa pelakon wanita yang ada nanti? Perghh...! Snap beb. Pastu masuk sini laaa...

p/s: Sejak dulu sampai sekarang, kalau pasal glamour, tempat lu memang juara... ekekekekekeke...

Fa-T said...

Whoa... Boleh melintas dpan camera

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

interframe seket....

pye:rudz said...

toi: hahaha lain benar maksudnya nanti.

najwa aiman: gua pun tak tau. eheh, memang organisasi gua selalu perasan korporat.

fa-t: malaslah, nanti keluar majalah mangga, kena bukak baju tepi swimming pool hahaha.

gafaro: bila senang gua pegi kedai frame.