Friday, May 7, 2010

FAMILY GATHERING



Esok gua akan ke Port Dickson, Negeri Sembilan. Ada acara berkumpul ahli keluarga belah Abah gua. Semua makcik, pakcik, sepupu, sepapat dan anak-anak buah akan hadir, insyaallah.

Last kitorang buat gathering macam gini ialah pada... ah, gua pun dah tak ingat. Rasanya masa tu Najwa Aiman pun masih bersekolah menengah lagi. Masa tu arwah Tok dan Opah pun masih ada lagi. Kuat lagi deme. Gua ada simpan lagi gambar tu. Bila senang nanti gua scan.

Tapi gathering kali ni hanya akan dihadiri oleh waris-waris arwah Tok Hassan dan Opah Rafeah. Semoga apa yang kitorang plan di A&W Taman Jaya beberapa bulan lepas akan berlangsung dengan lancar dan jayanya.

Kepada Tan Sri Isa Samad, kalau senang gua singgah rumah lu. Kalau tak, jangan kecik ati.

5 comments:

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

pergh... meriah gile...

best best rapatkan silaturahim...

Najwa Aiman said...

Tak ada rasa-rasanya ahli keluarga bernama Rahim... ada ke? Eheks...

ad3ck said...

Gambar mandi mana? ;p.

Fa-T said...

syok!

pye:rudz said...

gafaro: memang meriah dan penat. yang penting meriah.

najwa aiman: rahim? memang takde. rohim ade, pakcik shidah.

ad3ck: hish, tak kuasa aku nak letak gambar mandi aku heh. seksi sangat.

fa-t: memang syiok beb.