Wednesday, July 13, 2011

POKOK BULUH DI RUMAH SAYA






13 comments:

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

wow.... dapat anak tiri......

Fa-T said...

wah.. ni macam kelas sains... ada makhluk tuhan yang lain pun tumpang. sejuk rumah lu...

pye:rudz said...

gafaro: anak angkatlah... bila masa pulak gua kawin dengan burung? kehkehkeh...

fa-t: alhamdulillah... dia rasa selamatlah tu kat situ. sebenarnya ini yang kedua. sarang yang pertama dulu tak sempat nak dokumenkan progress dia.

tembakau said...

wah. national gegraphic special...

arman said...

wah.. murah rezki..

Najwa Aiman said...

Ni burung apa sebenarnya...?

pye:rudz said...

temb: kehkehkeh... siol je.

arman: itulah yang banyak orang cakap. kalau betul, alhamdulillah.

najwa aiman: saya pun tiada mengetahuinya. cuba tengok gambar mak burung tersebut kalau-kalau dapat dikenal pasti.

GAFARO a.k.a. agentno9 said...

ini burung merbah....

pye:rudz said...

gafaro: merbah? hmmm...

Muhaimin said...

Lepas makan malam hari ini ;p.

pye:rudz said...

muhaimin: dah terbang dah weh...

tembakau said...

aku sokong gaffaro-merbah.

pye:rudz said...

tembakau: aku iyekan aje sebab aku tak terel langsung bab-bab mengecam burung nih.