Wednesday, May 13, 2009

AKHIRNYA

Hujan baru turun. Lebat rasanya nih. Berapa minggu punya kerja keras awan kat sini baru boleh bocor takungannya. Alhamdulillah.

Dah, lepas ni jangan nak komplen banjir pulak.


Nota: Bunyi petir mengingatkan aku pada Mikael yang cukup trauma dengan bunyi tersebut.

5 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

belum ujan tapi guruh berdentum-dentam...mintak2 ujan turun dgn lebat..

kuchalana said...

macam aku kenal si pyruz ini... anyway.. tq singgah ke kuchalana..

naziahnawawie said...

masa time ('masa time' again... heh...) panas tu hari, anak2 aku yg beringus... Ni time hujan, aku punya semput la dtg balik... Tapi, biarla aku yg sakit... Jgn budak2 tu...

pye:rudz said...

a.k.u.p.e.n.t.o.i: hujan tak semalam?

kuchalana: takkan tak kenal...

pye:rudz said...

naziah: betul! setuju!