Thursday, May 14, 2009

RAMBUT

Aku memang dari dulu ada masalah dengan stail rambut aku. Entah kenapa, ada je yang tak kena. Tebal lah, senget lah, banyak rambut gatal lah dan sebagainya.

Kronologi stail rambut aku:
Rambut pendek, sudah.
Rambut panjang, sudah.
Botak, sudah.
Rambut ada ekor stail mat rempit, tak selera.

Sekarang aku ingat nak berambut panjang balik. Mengingatkan kata-kata saudara segenetik aku: Kita ni dahlah spesis tak berapa nak ada rambut, sementara berambut nih, simpanlah rambut.
Hahaha gua gelak.

Tapi sekali pandang stail rambut aku sekarang aku rasa tak ubah macam Zohan (Adam Sandler dalam filem Don't Mess With The Zohan) tak pun Latif Ibrahim. Dua ni je.

Hahaha gua gelak lagi setiap kali tengok wajah gua di cermin.

4 comments:

treefwog said...

hahaha.. taip YN[jarak]Mau Rambut..dan hantar ke 22222..huhuuu!

Najwa Aiman said...

Latif Ibrahim??? Ekekekekekeke... ekekekekekeke... Okey la tu sebelum sampai masanya jadi style Dhalan Zainudin... eheks...

pye:rudz said...

kotak keranda: rambut gua banyak lagi la... stail je foul.

najwa aiman: jangan gelak sangat bro... hahahahaha.

Labu-Labi said...

haha....aku rindu nak dengar org kata rambut selampit..!